Aanstekelijk
werkgeverschap

Welten Groep ondersteunt opdrachtgevers bij het vergroten van hun adaptiviteit, flexibiliteit en aantrekkelijk werkgeverschap. We leiden financieel talent op en voorzien onze klanten van frisse, energieke finance professionals. We nemen het volledige HR-traject uit handen, van instroom tot doorgroei. Onze opdrachtgevers zijn banken, verzekeraars, pensioenfondsen, beleggingsmaatschappijen en FinTech-startups.

Zo ondersteunen wij jouw organisatie

Flexibele invulling voor structurele versterking

Heb je structureel of langdurig extra capaciteit nodig, maar wil je de mogelijkheid behouden om op- en af te schalen? Welten Groep biedt opdrachtgevers een constante instroom en doorstroom van hoogopgeleid financieel talent, volledig afgestemd op jouw behoeften.

Tijdelijke inzet voor projecten en piekmomenten

Staat er een drukke periode of groot project voor de deur? Schakel dan tijdelijke finance professionals in via Welten Groep. Wij regelen de werving, selectie, onboarding en opleiding, zodat jouw organisatie direct versterking krijgt op de momenten dat het nodig is.

Complete plug-and-play teams met teamleads en coaches

Geen tijd om tijdelijke professionals in te werken, op te leiden en te begeleiden maar wel extra capaciteit nodig? Welten Groep biedt complete, startklare teams, inclusief ervaren teamleads en jobcoaches, die direct inzetbaar zijn voor jouw project.

Onboarding en opleiden van topkwaliteit

Op zoek naar finance professionals die up-to-date zijn met de nieuwste wet- en regelgeving en beschikken over essentiële future skills? De Welten Academy, powered by onze opleider Dukers & Baelemans, verzorgt de volledige onboarding en training met ervaren trainers, coaches en mentoren. Wij nemen de begeleiding en opleiding uit handen, zodat jouw organisatie altijd de beste professionals in huis heeft.

Deze opdrachtgevers gingen je voor

Onze werkwijze

1. Strategische personeelsplanning

Samen ontwikkelen we voorspelmodellen voor jouw flexibele schil, waardoor verwachte omvang, rollen en instroommomenten tijdig duidelijk zijn.

2. Capaciteitsvraag en beschikbaarheid

Je capaciteitsvraag komt via elk gewenst kanaal binnen en markeert de start van onze dienstverlening. Binnen 4 uur checken we de beschikbaarheid in onze pools en netwerk, zodat we snel kunnen inschatten of extra recruitment nodig is.

3. Recruitmentaanpak en selectie

Indien extra capaciteit nodig is, activeren we onze zes-stappen-recruitmentaanpak, zowel online als offline. Jaarlijks trekken we meer dan 5.000 sollicitanten aan, en met ons datagedreven en mensgerichte selectiebeleid selecteren we de meest geschikte kandidaten.

4. Voorstellen van de beste kandidaten

Onze matchers stellen uitsluitend de kandidaten voor die perfect aansluiten bij jouw specifieke behoeften.

5. Start van de HR-cyclus

Na de start van de finance professional begint onze HR-cyclus, waarin we evalueren, inspireren en professionals helpen groeien voor duurzame inzetbaarheid.

6. Kandidaten voorstellen

Matchers maken de perfect match en stellen alleen passende kandidaten voor.

7. Doorstroom naar jouw organisatie

De laatste stap is de doorstroom naar jouw organisatie, volgens duidelijke afspraken die we vooraf hebben gemaakt.

Wil je ook vooruit?

Let’s meet. Benieuwd hoe wij jouw organisatie kunnen ondersteunen? Of wil je meer weten over onze dienstverlening? Vul het contactformulier hieronder in met je vraag, en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Toestemming*